Wat ze je bij de Kamer van Koophandel niet vertellen -

Zo bouw je een succesvol ZZP-bedrijf

Als jij als adviseur, trainer of kennisondernemer helemaal begrijpt hoe alle onderdelen van je ZZP-bedrijf (samen-)werken,

• herken jij mogelijkheden en kansen beter,
  • kun jij sneller van die kansen gebruik maken en
  • kan jouw ZZP-bedrijf maximaal succesvol worden.

Maar ...
Zie jij door de bomen het bos niet meer?
Weet je niet meer waar je moet beginnen?
Ben jij het overzicht kwijt?
Ben je bang dat je dingen over het hoofd ziet?

Schrijf je dan nu in voor mijn GRATIS info-pakket!
Dit is wat je allemaal krijgt:

• 1
    Een e-boek met een duidelijk 9-stappenplan om een FUNDAMENT te leggen waarop je een succesvol ZZP-bedrijf kunt bouwen.

Heb je al een ZZP-bedrijf? Gebruik de blauwdruk dan als checklist om na te lopen of er geen gaten of oneffenheden in jouw fundament zitten.

Het e-boek kun je DIRECT DOWNLOADEN na het bevestigen van je e-mailadres.
  • 2
    In aanvulling op het e-boek vier e-mails met extra informatie en praktische tips die je direct kunt toepassen in jouw ZZP-bedrijf.

Deze e-mails ontvang je in de ca. 10 dagen nadat je jouw e-mailadres hebt bevestigd. Je herkent ze aan de toevoeging [De ZZP-School] aan het begin van de onderwerpregel. Op ieder moment kun je jezelf voor deze e-mails afmelden, MAAR: je ontvangt dan ook niet langer de andere e-mails uit dit info-pakket (zie #3)!!
  • 3
    Een abonnement op ZZP-Info, wat je het volgende oplevert:

• m'n nieuwste blogs volautomatisch in je mailbox - zo hoef je er nooit meer eentje te missen

• verdieping/tips/persoonlijke blunders ter lering ende vermaak/extra info en inzichten

• ik hou je op de hoogte van mijn activiteiten - je vist nooit meer achter het net

voordeel bij mijn trainingen
      - je krijgt VOORRANG bij het inschrijven - zo ben je altijd verzekerd van een plekje!
     - voor mijn 1-daagse trainingen krijg je daarnaast een aanzienlijke KORTING op de ticketprijs!

Deze e-mails ontvang je gemiddeld om de week. Je herkent ze aan de toevoeging [ZZP-Info] aan het begin van de onderwerpregel. Je kunt je abonnement op ieder gewenst moment beëindigen via de link die onderaan elke ZZP-Info staat.
Wat ze je bij de KvK niet vertellen - De ZZP-School - Renée Daniëls
profile-pic

Veel praktische informatie

Ik heb jouw e-boek "Zo bouw je een succesvol ZZP-bedrijf" gedownload. Interessant document, met vooral veel praktische informatie. Een document ook, waar veel ZZP-ers hun voordeel mee kunnen doen.

Jan Verhoef/Sales Force Consulting

Schrijf je hieronder in voor het GRATIS info-pakket

In de Privacyverklaring lees je hoe
De ZZP-School omgaat met je gegevens