​ "De ZZP-School komt naar je toe deze zomer!"

De ZZP-School Zomertour (1)

Zomertour

'Back to Basic'

met je​ Marketing

2019

De ZZP-School Zomertour (2)

​De Zomertour-editie van

​'Back to Basic' met je ​Marketing

​​Geef een boost aan je Online Zichtbaarheid en trek moeiteloos nieuwe klanten aan met ​​​jouw Persoonlijke Plan van Aanpak​

Ben je ZZP'er en ​​herken je jezelf ​​in ​één van deze ​situaties?

​​​Ik ben zichtbaar op alle sociale media, ik blog, ik ga naar netwerkbijeenkomsten - ​ik probeer echt ​alles, maar 't kost me alleen maar waanzinnig veel tijd en ​moeite en levert me ​geen euro extra omzet op.

​Bloggen, video's maken, lezingen houden, Instagram, Facebook - er zijn zoveel mogelijkheden, dat ik niet weet ​waar ik moet beginnen.​​​ Ik zie ​door de bomen het bos niet meer ...​​​

Iedereen zegt dat ik live video's moet gaan doen om nieuw klanten te krijgen, maar dat durf ik helemaal niet!

​Ik doe precies wat ik heb geleerd op al die marketingtrainingen, maar bij mij werkt het niet ...

​​Andere mensen hoeven maar 1 mailtje aan hun lijst te sturen en hun workshop zit vol - bij mij reageert er NIEMAND!?!

​Ik snap er niks van: het ene social media bericht krijgt heel veel reacties, maar het andere helemaal NUL!?! Ik weet nou écht niet meer wat ik nog moet posten ...

Hoe zou het ​voelen, als ...

  • ​... ​je 's ochtends je mailbox opent en je ​allemaal aanvragen vindt van mensen ​die klant bij jou ​willen worden?
  • ​... ​je grip hebt op je marketing, doordat je ​je resultaten kunt meten en daardoor op tijd kunt bijsturen? ​Zodat je altijd je omzetdoelen kunt halen?
  • ​... ​diegene met wie jij  al heel lang graag wilt samenwerken naar JOU toe komt, omdat 'ie je heeft zien spreken op een bijeenkomst?
  • ​... ​je spontane bedankjes krijgt voor de inspiratie en tips die je hebt gegeven via je video's?
  • ​... ​je alleen nog maar tijd en aandacht hoeft te besteden aan het sociale kanaal waar jij op je best bent? Waarvan jij het LEUK vindt om daar zichtbaar te zijn? Waar je doelgroep super actief is en zit te wachten op een bericht van jou? Omdat ze snappen wat jij voor hen kunt betekenen?

Als jij op dit moment last hebt van het feit dat je niet weet welke ​manieren van marketing je moet inzetten en niet weet hoe je ze voor je moet laten werken om daarmee de juiste klanten aan te trekken.

Als je verlangt naar een klant-en-klaar Plan dat je moeiteloos kunt volgen, waardoor je EN het enige juiste doet om je klanten aan te trekken EN ziet dat die klanten daadwerkelijk naar je toe komen, waardoor je omzet gaat stijgen:

Ga dan ​mee op Zomertour, 'Back to Basic' met je Marketing!

​Als je meedoet​, krijg je:

  • alle bouwstenen waarmee ​je uiteindelijk ​jouw ​​eigen Plan van Aanpak, jouw ​maatwerk Marketingstrategieplan samenstelt.
  • mijn hulp bij je keus ​voor de top 2 sociale kanalen of offline middelen die je - in ieder geval - ​gaat inzetten.
     Ik laat je zien hoe je ze voor je kunt laten werken en welk verhaal je moet vertellen om je klanten te laten aanhaken.
  • ​​​inzicht ​in wat de best passende frequentie is waarmee en het best passende tijdstip is ​waarop je zichtbaar bent, zodat je zoveel mogelijk potentiële klanten ​bereikt op de meest efficiënte manier.
  • formats en sjablonen waarmee je jouw Plan van Aanpak makkelijk en overzichtelijk opzet.
  • formats en sjablonen waarmee je jouw ​Persoonlijke Contentkalender maakt.
  • ​sjablonen, ​templates, tools en tips waarmee je snel en makkelijk de items uit je Persoonlijke Contentkalender maakt EN publiceert.
  • ​mijn persoonlijke aandacht en hulp: ik zit letterlijk naast je als je jouw ​Plan van Aanpak maakt EN als je de laatste stap zet om daadwerkelijk online zichtbaar te zijn op een manier die je klanten oplevert.
  • een manier van werken, waarmee je ​ieder doel dat je stelt kunt vertalen naar een ​​doel- en resultaatgerichte Plan van Aanpak.  

​Doordat we helemaal bij de basis beginnen (we gaan 'Back to Basic') beheers je na afloop van de training een manier van werken waarmee je ​voortaan voor ieder doel dat je stelt​ een ​​doel- en resultaatgerichte Plan van Aanpak kunt maken.

Bij veel marketingtrainingen krijg je ​veel kennis, waar je thuis dan nog mee aan de slag moet.
Als eerste om die theorie te vertalen naar jouw ZZP-bedrijf.
En daarna nog 'ns om alles ook daadwerkelijk toe te passen.


Maar thuis ligt de waan van de dag op de loer ...


Bij mijzelf ​loopt ​het er daarom vaak op uit dat ​alles wat ik tijdens die training geleerd heb op mijn to do-lijst terecht komt.
En daar nooit meer af komt ...
Herken je dat?


Maar: je krijgt pas échte, zichtbare resultaten als je wat je geleerd heb toepast in je ZZP-bedrijf.
Als je iets met die nieuwe kennis DOET.


​Actie geeft resultaat - en JOUW RESULTAAT, de groei van jouw ZZP-succes, is waarvoor ik deze training heb ontwikkeld.


​Ik heb daarom gekozen voor een bijzondere ​opzet, ​met maar liefst 4 stappen

Stap #1: de Online Training 'Back to Basic' met je Marketingstrategie

In deze 1e stap ​gaan we ​even helemaal terug naar de basis van Marketing ('Back to Basic').
Op ​dit fundament leggen we vervolgens ​de bouwstenen waarmee je uiteindelijk je ​eigen Plan van Aanpak maakt.


​Deze voorbereidende online training doe je gewoon thuis, ​achter je PC of laptop.

Zo ben je geen extra reistijd kwijt: lekker efficiënt!


​​​Ik geef je er ook opdrachten bij, zodat je stapje voor stapje toewerkt naar je 'huiswerk' voor stap #2

Stap #2: de Implementatie Middag 'Back to Basic' met je Marketing

Zomertour Back to Basic met je Marketing

​Ik schreef het hiervoor al: ​alleen door te DOEN krijg je resultaten.


​We gaan daarom samen, in een kleine groep, een middag lang DOEN, implementeren wat je in ​Stap #1 hebt ​voorbereid:
​we werken je huiswerkopdracht helemaal uit tot ​je ​eigen Plan van Aanpak!


Waarom kies ik voor werken ​in een kleine groep?
Omdat je zo niet alleen hulp en input van mij krijgt, maar ​ook kunt ​sparren met en inzichten en feedback krijgen van de andere deelnemers. Super waardevol!

​​Ook tijdens de Implementatie Middag gaan we ‘Back to Basic’,​ op maar liefst 2 manieren:

• De Locatie

​Tijdens ​deze Implementatie Middag  werk je AAN je bedrijf. Steken we ​de handen flink uit de mouwen. Op je vaste werkplek is ​werken aan je bedrijf niet altijd even makkelijk. Telefoontjes van klanten, afspraken, andere afleidingen - de al eerder genoemde waan van de dag ligt constant op de loer.


Werken AAN je bedrijf doe je ​daarom het beste op een andere locatie. 't Liefst eentje die ​zo min mogelijk lijkt op je vaste werkplek.


​Om die reden organiseer ik de Implementatie Middag op … een camping! *)

​En niet zomaar een camping, maar een SVR-camping: ​in het boerenland, met veel natuur​. ​


Deze middag ben je letterlijk te gast onder ​mijn luifel en partytent.
Je zit dus niet in een zaal, maar lekker in de buitenlucht, met je voeten in het gras.
En ja, je mag je schoenen (of slippers) gewoon uit doen. Als jij dat prettig vindt.


Zo ​heb je ​de ideale omstandigheden om los te komen van je dagelijkse routine en met volle focus lekker te bouwen aan het succes van je bedrijf.

Campings 2019 - Zomertour

*) Je kunt voor jouw Implementatie Middag kiezen uit​​​ 4 datums. Elke datum ben ik op een andere SVR-camping, in een andere provincie. Het kan dus niet anders dan dat er ​een datum/camping/provincie van jouw voorkeur bij zit.

• ‘Unplugged’

Je krijgt tijdens de Implementatie Middag van mij geen spetterende PowerPoint-presentatie te zien.  Geen fancy schmancy. Ik houd wel van een uitdaging,  dus ik gebruik hooguit een flipover als hulpmiddel om je eventuele vragen te beantwoorden.


En jij hebt ook geen digitale hulpmiddelen nodig.

Géén laptop, géén smartphone - géén afleiding. 


We gaan aan de slag met pen en papier. En kleurpotloden. En kleurstiften.
Werk je liever met olieverf? Helemaal goed!

Ben je fan van stickertjes? Top, neem ze mee!


We gebruiken deze materialen om de bouwstenen uit Stap #1 aan elkaar te leggen en helemaal uit te werken tot jouw ​eigen Plan van Aanpak voor één van je doelen.


Neem dus ​de materialen mee die jou helpen om je creativiteit los te maken, te stimuleren, te laten stromen. Hoe beter dat lukt, hoe beter je Plan wordt!


Zomertour Back to Basic met je Marketing

Stap #3: de Online Training 'Back to Basic' met je Online Zichtbaarheid

In deze stap geef ik je, ook weer in mijn eigen online omgeving, templates en tools waarmee je

• jouw ​eigen Plan van Aanpak omzet in een Persoonlijke Contentkalender

• de items uit Persoonlijke Contentkalender makkerlijker en sneller kunt maken, inplannen en plaatsen.


(Er zit wat techniek in deze stap: je gaat accounts aanmaken voor de tools en voor sommige tools is het nodig ook iets installeren op je laptop en/of smartphone.

Zie je hier tegenop? Neem dan even contact met me op.)

Stap #4: de Implementatie Dag 'Back to Basic' met je Online Zichtbaarheid

Dit is 'm dan: de allerlaatste stap!

Al je voorbereiding, denk- en planwerk van stap #1 tot en met #3 wordt vandaag zichtbaar - letterlijk en figuurlijk.


​Tijdens deze laatste ​stap ga ​je - weer in een kleine groep - een volle dag aan de slag.
Je gaat de items uit je Persoonlijke Contentkalender daadwerkelijk maken en plaatsen (en/of inplannen). Hiervoor gebruik je de tools ​uit ​de voorbereidende training.


​Deze dag ​​werken we op SVR-camping De Oldenhove in Ede/Lunteren.


​​De mooie binnenruimte is onze 'uitvalsbasis'.

Hier ​werk je met je laptop, ​staat de hele dag ​koffie/thee/water en wat lekkers voor je klaar, komen we ​samen om te sparren en elkaar te helpen en eten we de lunch.


​​Wil je ​foto's en video's maken voor je content?
Of live gaan op Facebook en/of Instagram?


Doen! Dit is er de ideale plek voor, zowel binnen als op het mooie, gevarieerde kampeerterrein met wifi.​

De ZZP-School Zomertour - workshopruimte (2)

Dit levert de Zomertour-editie van
'Back to Basic' met je Marketing
jou op

Laser ​Focus

​​Dankzij je Marketingplan weet je altijd precies wat je volgende marketingactie is

​​Zelfvertrouwen

​​Geen giswerk meer: je volgt ​jouw Magische Marketing Strategie die precies past bij jou, je ZZP-bedrijf en je doelgroep

​Resultaat

​De door jou opgestelde Marketingroute leidt je gericht en op een manier die helemaal bij jou past naar ​je Conversie Doel

Wie ben ik?

Ik & Marketing

Toen ik startte als ZZP'er (april 2007) gebeurde er weinig online. ​Als je een 'etalage-website' had, was dat al heel wat!


Marketing deed je óf live (netwerken, flyeren - dat soort dingen) of het was betaald tot heel duur (krantenadvertenties, billboards, radio- of tv-commercials).


Google? Bestond nog niet. Social Media? De term was nog niet eens bedacht.

​Er was alleen maar old school-marketing. Marketing1.0.


Bloggen, LinkedIn, Twitter, Facebook, Whatsapp, YouTube, Instagram - ​ik heb de opkomst van allemaal mogen meemaken. Eén voor één. Lekker overzichtelijk.

Hoe anders is het nu.
Alles is er al. Je hebt keuze te over in de manieren en ​de platforms waarop jij zichtbaar wilt zijn. Teveel keuze, misschien wel. Waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet. En ​niet meer weet waar(mee) je moet beginnen ...


​Met 'Back to Basic' met je Marketing help ik je om ​overzicht te krijgen in de marketingmiddelen die je kunt gebruiken en ook wanneer ze VOOR JOU nuttig zijn om te gebruiken. Zodat je de goede keuzes kunt maken voor jou en je ZZP-bedrijf.


Met behulp van dit stevige fundament ​kun je afscheid nemen van hap-snap-marketing en starten met marketing die effectief​ toewerkt naar het bereiken van je doelen op een manier die helemaal bij jou past.

Renée

Renée Daniëls

Trainer en mentor in Ondernemerschap voor ZZP'ers

(ZZP-Coach)


Renée en haar caravan

Ik & ​Kamperen

​Kamperen doe ik al vanaf vóór ik kan lopen. Als kind heb ik zo een groot deel van Europa gezien.


Door hoe ik mijn ZZP-bedrijf heb opgezet, is reizen en werken uitstekend te combineren: voor mij de ultieme vrijheid!


Tijdens vakantietijd maak ik die combinatie kamperend in Frankrijk. In de rest van het jaar ben ik graag in Ermelo - of op Zomertour.


Mijn favoriete kampeermiddel: een Eriba Pan Familia uit 1988, bijnaam 'De Kleine Ouwe'.

​Zo ziet de planning eruit van de Zomertour-editie van 'Back to Basic' met je Marketing

In de Online ​Training

  • ... leer je onder andere
  • ​... dat zichtbaarheid geen doel is, maar een middel
  • ​... wat dan wel het doel van je marketing is
  • ​... op welke manier je dat doel kunt realiseren
  • ​... welke middelen je kunt gebruiken om je doel(en) te behalen
  • ... wat het verschil is tussen Plan, Strategie en Tactiek
  • ​... bereid je de Implementatie Middag voor door het maken van je Marketing Plan voor de rest van het jaar *)

​Tijdens de Implementatie Middag

  • ​​... bepaal je ​welke Marketingmiddelen passen bij ​ je Conversiedoelen, je doelgroep, je ZZP-bedrijf en bij jou
  • ... werk je ​jouw HELE Magische Marketing Strategie uit van één van de Conversie Doelen uit je Marketing Plan
  • ... ​heb je bij iedere stap die je zet de beschikking over AL mijn Marketingkennis en -ervaring en de input van je mede-deelnemers
  • ​... ​ontwikkel je de vaardigheden en het zelfvertrouwen waarmee je voortaan ZELF voor al je toekomstige Conversie Doelen je eigen Magische Marketing Strategie maakt

BON​US

​Mijn expertise ligt op het gebied van Ondernemerschap, de BASIS van ​alle onderdelen van je ZZP-bedrijf. En inzicht in de manier waarop die onderdelen invloed op elkaar hebben.
Bij 'Back to Basic' met je Marketing ​deel ik mijn expertise - gezien vanuit je marketing - met je in de Online training.


​Als bonus krijg je ​een waardevol stukje verdieping​: een Expert Videotraining ter waarde van € 47 van Social Media Strateeg Marjolijn Cohen (Connect-en-co​).

Super BON​US

​​Ik kan het niet genoeg benadrukken: kennis geeft pas resultaat als en zodra je die kennis toepast in je ZZP-bedrijf. Vandaar dat ik de Implementatie Middag en de besloten Facebookgroep aan deze training heb toegevoegd.


Maar ​​dan nog kan het gebeuren dat je aandacht gedurende het jaar ​een beetje verslapt.


Je krijgt van mij daarom óók nog de mogelijkheid tot een periodieke 'Implementatie Boost': je mag tegen een zéér sterk gereduceerd tarief deelnemen aan ALLE toekomstige Implementatie Middagen.


Aangezien ik 'Back to Basis' met je Marketing 2x per jaar organiseer (in de zomer en in de winter) heeft deze Super BONUS een waarde van ​MINIMAAL € 100!

Dit is dus wat je allemaal krijgt bij de Zomertour-editie van
'Back to Basic' met je Marketing

  • Online ​Training, ​​​(minstens) 4 ​modules, met video's, ​opdrachten, ​templates t.w.v. € ​​​77
  • ​​Live Implementatie Middag Magische Marketingstrategie en -planning​, incl. koffie/thee/water t.w.v. € 147 
  • ​Toegang tot de ​besloten Facebookgroep waar je al je vragen kunt stellen t.w.v. onbetaalbaar
  • Permanent toegang tot het online programma (+ eventuele updates) ​t.w.v. onbetaalbaar
  • BONUS: Expert Videotraining van Social Media Strateeg Marjolijn Cohen t.w.v. € 47
  • Super BONUS:  ​deelname aan een periodieke Implementatie Boost t.w.v. (minimaal) € 100

Totale w​​​​​aarde: ​​meer dan € 371

"Van hap-snap notities naar een overzichtelijk totaal-systeem voor de marketing van mijn nieuwe project


Dat is voor mij het resultaat geweest van de Zomertour 2018.

Hoewel ik al veel aan het project gewerkt had, voelde ik dat ik met de coaching en assistentie van Renée nog dieper tot de kern van mijn “Waarom?’” zou kunnen komen. Daarom sprak: “terug naar de basis” me heel erg aan. 


De originele locatie, op een camping in de buitenlucht, hielp extra om vrijer te denken en te associëren. Die combinatie leverde excellente uitgangspunten op die ik alleen achter mijn bureau, nooit bedacht zou hebben.


Met de overzichtelijke schema’s en checklijsten werd het marketingplan daarna een invuloefening en een overzichtelijk schema voor de planning en uitvoering.


In de Zomertour 2019 ga ik met een ander project aan het werk. Ik verheug me nu al op een inspirerende dag met een goed resultaat. En omdat ik van kamperen houd, plak ik er een paar dagen extra aan voor ontspanning en effe-weg. 

Elisabeth van der Meer

Elisabeth van der Meer

Sound Bytes of Wisdom

"Schot-in-de-roos!



Het was echt back to basic, tot zelfs m'n avatar aan toe. Klopte die nog wel voor mijn bedrijf?
Hoe kon ik daar nu het beste aan bijschaven? Of moest ik een nieuwe richting uit?
Gelukkig is er dan Renée, die erg goed is in het naar je business en je overall marketing kijken vanuit helicopterstand.


Vandaar gingen we naar het praktisch toepassen op je social media kanalen. Welke passen het beste bij jou als persoon?
Want alles leuk en wel al die kanalen en mogelijkheden, je moet het wel kunnen volhouden natuurlijk. En dat lukt alleen als je het zelf ook leuk vindt om te doen.


We kregen er ook nog praktische werkbladen bij, zodat we onze marketing kalender voor de komende maanden konden invullen.


Erg nuttig, zo'n keertje helemaal terug naar de basis van je bedrijf gaan kijken.
Wie help je nu eigenlijk precies en met wat dan? Vandaaruit verder bouwen.


Dank je wel Renée, voor dit schot-in-de-roos idee!

Hilde van Barel

Hilde van Barel

Gelukinjehoofd.be

Datums & locaties van de Implementatie Middag

Als je in Nederland op vakantie bent, kun je kiezen voor een locatie die het dichtst bij je vakantie-adres is.


Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een locatie kiezen die jou het meeste aanspreekt.

Of een datum die het beste in je agenda past.

Zomertour - workshoplocatie


​3 juli​

Gelderland: Camping De Oldenhove, Ede

=> nog 6 plaatsen beschikbaar


1​7 juli

Noord-Brabant: ​​Camping Dun Ezel, Hooge Mierde

=> nog ​​4 plaatsen beschikbaar


​31 ​juli

Overijssel: Camping De Kemminckhorst, Dalfsen

=> nog ​​10 plaatsen beschikbaar


1​4 augustus

Drenthe: Camping 't Oude Willemsveldt, Oude Willem

=> nog 6 ​​5 plaatsen beschikbaar


​• ​De gewenste datum + locatie ​geef je aan tijdens de aankoop van je ticket.


• Wil je er gelijk een mini-workation van maken en ook overnachten op de camping?

Scroll dan even naar beneden, daar vind je de contactgegevens van elke camping.

Regel ​je kampeerplaats zo snel mogelijk, want alle ​Implementatiemiddagen vallen in het hoogseizoen!

Tijden

​Elke ​Implementatie Middag duurt van 13.00 uur tot 17.00 uur.

Vanaf 12.30 uur staat de koffie/thee voor je klaar.

Koffie, thee en limonade

​Wat neem je mee?

  • ​Een volle pen, eventueel kleurpotloden-/stiften en voldoende papier - je gaat hard aan de slag!
  • ​De eindopdracht van de Online Training: (de 1e opzet van) je Marketing Plan voor de rest van het jaar *)
  • ​Voldoende visitekaartjes
  • ​Je zonnige humeur

​Ga jij ook mee op Zomertour?

Wil jij ook

  • ​een middag ​op een geweldige locatie werken AAN je bedrijf​?​​​
  • ​leren hoe jouw zichtbaarheid je ​meer klanten en omzet​ oplevert?​​​
  • ​leren hoe ​social media​ je daarbij helpt?​​​
  • een maatwerk Magische Marketing Strategie maken voor één van je Conversie Doelen?

LET OP:

per ​locatie geldt een

max. aantal deelnemers

VOL = VOL !!

​​Jouw investering is slechts € 371 € ​187 ( excl. BTW) !!!

In de privacyverklaring lees je hoe ​ik met je gegevens omga

 100% TEVREDENHEIDSGARANTIE

Ik ben ​er volledig van overtuigd dat ​​​'​Back to Basic' met je Marketing je precies geeft wat ik je op deze pagina beloof. Zo volledig, dat ik direct je geld terugstort als je ACTIEF hebt meegedaan, maar onverhoopt toch niet tevreden bent. 


Stuur me gewoon - vóór je Module 3 ontvangt - een mailtje, dat is voldoende.


Natuurlijk mag je in dat mailtje aangeven waarom je niet tevreden bent. Dat vind ik alleen maar fijn, daar kan ik van leren. Maar het hoeft niet, het is géén voorwaarde om van deze garantie gebruik te kunnen maken!


​​Veel gestelde vragen (FAQ)

​​Laat ik mijn laptop écht thuis?

​Is de ticketprijs inclusief of exclusief BTW?

​Waarom schrijf je "... (minstens) 4 ​modules"?

​​Ik kan géén van de Implementatie Middagen, maar ik wil w​él graag meedoen - wat nu??

​Mijn vraag staat er niet bij ... :-(

​Contactgegevens van de campings

Alle 4 de campings zijn voormalige of nog in bedrijf zijnde boerenbedrijven (SVR). In een landelijke omgeving, met volop recreatiegelegenheden EN rust. Groot gelijk dus, als je aan de ​Implementatie Middag één of meer nachtjes kamperen vastplakt. 

Regel het wel zo snel mogelijk, want alle workshops zijn midden in het hoogseizoen!

​​De naam van de camping is een link die je naar de website van de camping brengt.

Klik je op het adres, dan kun je via Google Maps gelijk uitrekenen hoe lang je reis daar naartoe duurt.

© 2019, De ZZP-School | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring